weronka weronka
397
BLOG

Urodziny Jaruzelskiego

weronka weronka Kultura Obserwuj notkę 2

Aż sobie zapisałam w komórce słowa Ryszarda Kalisza. Ryszard Kalisz wypowiadał się w programie porannym, takim, gdzie jest pani prowadząca, która zaprasza polityków i oni odpowiadają jej na różne pytania, wszystko po 8.00, w jakimś paśmie ogólnopolskiej publicznej. Nie mam zwykle dostepu do audycji emitowanych o tej porze - dopiero wczoraj zrozumiałam, jak dużo przez to tracę.

Nie oglądałabym publicznej ani, dla ścisłosci dodam, prywatnej rankiem w drugim dniu urlopu wypoczynkowego, ale raz że taki to urlop, jak wy;poczynek, a dwa, iż skoro spędzany w domu Rodziców moich prywatnych, dopiero dziwne by było, gdybym mimochodem żadnej polityki z pasma ogólnokrajowego wraz z jej "mądrościami" nie zaliczyła.

Pierwszego dnia wysłuchałam wypowiedzi jakiegoś posła PO, który oburzał się o coś na PiS, ale formą nędzną, bez polotu. Za to wczoraj ..! Ryszard Kalisz mówił na wiele tematów, wspominał choćby- chyba w kontekście ogólnowyborczym - że zdarzyło mu się mieszkać na Ursynowie i na Bielanach i nawet na Żoliborzu; zachwalał Pawła Piskorskiego, wspominał z estymą o Aleksandrze Kwaśniewskim, słowem wprowadził mnie już prawie w stan letargu monotonią tyrady złozonej z dobrze znanych elementów, a dobiegającej z drugiego planu.

Po czym pani spytała o urodziny dzisiejszego jubilata. Co sądzi Ryszard Kalisz o jubilacie w przeddzień urodzin.

Zapisałam sobie odpowiedź na to pytanie. Cytuję i proszę każdego, komu dane będzie odczytać poniższe słowa, o przepisanie owych i zachowanie w pewnym ( z szansą niezniszczalniości) miejscu. Otóż Jaruzelski to:

"Starsza osoba, która, nikt nie ma wątpliwości, ze zaznaczyła swoją obecność w historii Polski".

Może nie kapitalne? Panie Ryszardzie Kalisz, pan też zaznaczył swoją obecność w historii tą definicją. Wprawdzie chwilowo mój powód do odwiedzin w domu Rodziców został zawieszony. Ale już przy drugim odcinku taka perełka?! Polecam, TVP1 albo 2, dzień powszedni, ok 8.20.

weronka
O mnie weronka

Apel Stowarzyszenia Rodzin Katyń 2010 Cytaty: "Komuna zaś, odkąd się stała lewicą jest demode" Stary ŚWIĘTA DLA POWODZIAN

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura